Grupa Kerdos chce zawitać do Frankfurtu
drogerie | Właściciel sieci Dayli rozważa dual listing na niemieckim parkiecie.
katarzyna kucharczyk
Kerdos – czyli właściciel drogerii Dayli – umacnia swoją pozycję na rynkach Europy Zachodniej. Prowadzi tam działalność handlową i zwiększa eksport. Sprzedaż na rynki Niemiec i Luksemburga stanowiła w 2014 r. już 18 proc. łącznych przychodów grupy, czyli o 15 pkt proc. więcej niż rok wcześniej. Zarząd uważa, że dobrym sposobem na dalsze zwiększenie rozpoznawalności na rynkach zachodnich jest wprowadzenie spółki na niemiecką giełdę. Debiutowi nie towarzyszyłaby emisja akcji, a notowania miałyby zostać przeniesione na zasadzie tzw. dual listingu. Eksperci jednak dosyć sceptycznie podchodzą do tego pomysłu.
– Jeśli ktoś będzie zainteresowany, to znajdzie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta