Nadawcy TV nastawieni na dzieci
W 2014 r. wydatki nadawców w Europie na programy dla najmłodszych widzów sięgnęły według firmy IHS 1 mld dol. W Europie firmy wydają najwięcej na takie programy. Wszyscy nadawcy, których wydatki analizował IHS (100 firm w 33 krajach świata), wyłożyli łącznie w ub. r. na programy dla najmłodszych 2,2 mld dol. Z opłat subskrypcyjnych i reklam mieli z nich 243,8 mln dol. przychodów.
Na pięciu największych rynkach europejskich (Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy i W. Brytania)...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta