O kolorach i cenzurze w TVP
Przeżyłam w telewizji czerwonego prezesa, a także zielonego i niebieskiego... Za brunatnego zaczęło zgrzytać, a ten z czarnym podniebieniem najłaskawszy był, ale jego szybko szurnęli, zdążył jednak wypuścić mój film o talibach w Klewkach, który od kilku lat leżał na półce. O niesławnym więzieniu w Kiejkutach już się nie dało.
Mnie szurnęła jedna pani kierowniczka, bo jej powiedziałam, że jest głupia. To zrozumiałe.
Właściwie nie udało nam się porozmawiać o pracy, bo jak raz poszłam do niej, gdy zajęła kierownicze stanowisko, to przez godzinę nie zamykały się drzwi – a to ktoś podsuwał coś do podpisania (w końcu to najważniejsze zadanie), a to malarz wkraczał z próbkami kolorów, żeby ustalić, jak pomalować jej nowy gabinet: na budyń waniliowy czy złoto pustyni. Bo każda nowa władza musi wprowadzić coś nowego. Więc więcej tam nie chodziłam, zresztą byłam przez cały czas w terenie, a w końcu poszło o to, że nie chciałam wstawić w napisach końcowych „Telewizji objazdowej" nazwiska jakiejś pani, która z ramienia redakcji „opiekowała się" programem, czyli przenosiła kasetę z okienka do okienka.
A może to od niej pani dyrektor, piętro wyżej, dowiadywała się, co warto by wyciąć? ...Eh,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta