Rabat i zniżka w cenie
Klienci sieci handlowych zyskują: jest coraz taniej, a tylu promocji nie było jeszcze nigdy.
piotr mazurkiewicz
– Około 30 proc. sprzedaży na rynku odbywa się teraz w ramach promocji, co wcześniej nie miało miejsca – mówi Tomasz Walkowiak, członek zarządu Grupy Muszkieterów prowadzącej sieci Intermarche i Bricomarche.
Podczas zakupów Polacy kierują się głównie ceną – ten czynnik jako kluczowy wskazuje nawet 70 proc. ankietowanych. Według badania firmy Focus, aż 59 proc. Polaków korzysta także przy zakupach z gazetek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta