Zadbać o relacje z odrzuconymi kandydatami
Większość firm w Polsce nie ma strategii dbania o relacje z kandydatami do pracy, nie wiedząc, że zaniedbania w tym obszarze mogą je sporo kosztować.
Aż 58 proc. kandydatów zniechęca się do zakupu produktów lub usług firmy, która źle prowadzi rekrutację – dowodzi najnowsze badanie badania „Candidate Experience" przeprowadzone przez internetową platformę eRecruiter i Koalicję na rzecz Przyjaznej Rekrutacji. – To pokazuje, że przedsiębiorcom nie opłaca się źle traktować potencjalnych pracowników, bo firma może przez to ponieść duże straty biznesowe i koszty rekrutacyjne. Na te drugie, w obliczu dużych potrzeb kadrowych i małej dostępności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta