Możliwe roszady w Vistuli
Kłopoty biznesowe Almy, jednego z głównych akcjonariuszy odzieżowo-jubilerskiej grupy, mogą doprowadzić do zmian w akcjonariacie.
maciej rudke
Narastające kłopoty finansowe Almy Market, właściciela sieci delikatesów Alma i Krakowskiego Kredensu, mogą się stać przyczyną zmian w akcjonariacie Vistuli, sprzedającej odzież pod markami Vistula, Wólczanka, Deni Cler oraz wyroby jubilerskie W.Kruk.
Ogniwem łączącym te obie krakowskie firmy jest Jerzy Mazgaj, prezes Almy i szef rady nadzorczej Vistuli. Biznesmen razem z kontrolowanymi przez siebie Almą i Krakchemią mają wspólnie 13,8 proc. akcji Vistuli, wartych obecnie na warszawskiej giełdzie prawie 83 mln zł.
Utrzymać kontrolę
W posiadaniu samego Almy Market na koniec 2015 r. znajdowało się 12,4 mln sztuk akcji Vistuli, czyli 7,1 proc. kapitału tej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta