Coraz ciaśniej na rynku gazu
Spółki energetyczne odbierają klientów PGNiG. Były monopolista na razie nie kontratakuje. Tomasz Furman
W ubiegłym roku firmy energetyczne mocno zwiększyły aktywność na rynku gazu w Polsce. W efekcie po raz kolejny znacząco podniosły liczbę klientów, którym dostarczają surowiec. – W roku 2016 grupa Tauron sprzedawała paliwo gazowe 15–20 tys. odbiorcom detalicznym – mówi Daniel Iwan z zespołu komunikacji zewnętrznej i public relations Tauronu.
Brakuje wiedzy
Mocny wzrost sprzedaży gazu przez koncern to efekt zwiększenia aktywności w tym zakresie. Jak informuje spółka, klientom wciąż brakuje wiedzy o możliwości zmiany sprzedawcy błękitnego paliwa. Tauron nie był również dotychczas kojarzony z dostawami gazu.
W tym roku Tauron zamierza pozyskiwać kolejnych klientów,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta