Czy warto być wiernym
Polacy coraz częściej zmieniają konta.
Ewa Bednarz
W ubiegłym roku padł rekord w przenoszeniu kont bankowych. Krajowa Izba Rozliczeniowa podała, że na taki krok zdecydowało się o 11 proc. osób więcej niż w 2015 r.
Okazało się też, że sama oferta nie zawsze przesądza o wyborze nowego banku. Najczęściej ostateczną decyzję podejmujemy po rozmowach z bliskimi. Wskazują na to badania rekomendacji klienckich TNS Polska i MillwardBrown oraz wskaźnik NPS obrazujący skłonność do polecenia swojego głównego banku. Wskaźnik ten bazuje na jednym pytaniu: na ile (w skali od zera do 10) klienci byliby skłonni polecić swój bank znajomym. Na podstawie odpowiedzi powstaje wskaźnik rekomendacji klienckich. W 2016 r. konkurentów zdecydowanie pokonał Credit Agricole. Kolejne miejsca zajęły: Bank Millennium i Eurobank.
Promocja ma znaczenie
Zdaniem Jędrzeja Marciniaka, wiceprezesa Credit Agricole, tak dobry wynik jest nie tylko pochodną atrakcyjnej oferty, ale przede wszystkim efektem odpowiedniego podejścia do klienta i budowania z nim długoterminowych relacji....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta