Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy warto być wiernym

30 marca 2017 | Moje ubezpieczenie
Klienci oceniali, czy byliby skłonni polecić swój bank znajomym
źródło: Rzeczpospolita
Klienci oceniali, czy byliby skłonni polecić swój bank znajomym

Polacy coraz częściej zmieniają konta.

Ewa Bednarz

W ubiegłym roku padł rekord w przenoszeniu kont bankowych. Krajowa Izba Rozliczeniowa podała, że na taki krok zdecydowało się o 11 proc. osób więcej niż w 2015 r.

Okazało się też, że sama oferta nie zawsze przesądza o wyborze nowego banku. Najczęściej ostateczną decyzję podejmujemy po rozmowach z bliskimi. Wskazują na to badania rekomendacji klienckich TNS Polska i MillwardBrown oraz wskaźnik NPS obrazujący skłonność do polecenia swojego głównego banku. Wskaźnik ten bazuje na jednym pytaniu: na ile (w skali od zera do 10) klienci byliby skłonni polecić swój bank znajomym. Na podstawie odpowiedzi powstaje wskaźnik rekomendacji klienckich. W 2016 r. konkurentów zdecydowanie pokonał Credit Agricole. Kolejne miejsca zajęły: Bank Millennium i Eurobank.

Promocja ma znaczenie

Zdaniem Jędrzeja Marciniaka, wiceprezesa Credit Agricole, tak dobry wynik jest nie tylko pochodną atrakcyjnej oferty, ale przede wszystkim efektem odpowiedniego podejścia do klienta i budowania z nim długoterminowych relacji....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10713

Wydanie: 10713

Spis treści
Zamów abonament