To, czego nie widać
Najważniejszy jest pomysł. Jeśli jest dobry, może zapewnić grze sukces, słaby sprawi, że program zginie w tłumie podobnych produkcji i za rok nikt nie będzie o nim pamiętał. Twórcy „Perception" bez wątpienia pomysł mieli świetny. Główną bohaterką gry uczynili osobę niewidomą. Kogoś, kto porusza się po świecie wyłącznie dzięki... falom dźwiękowym.
Stukając laską w podłogę, dostrzega skrawki rzeczywistości, zarysy kształtów „widocznych" przez ułamek sekundy. I właśnie z nich – już w swojej wyobraźni – buduje obrazy kolejnych pomieszczeń. Oczywiście z pomocą przychodzą jej też szum wiatru czy kapanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta