Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To, czego nie widać

01 lipca 2017 | Plus Minus
„Perception
źródło: Rzeczpospolita
„Perception", The Deep End Games, PC, PS4, Xbox One

Najważniejszy jest pomysł. Jeśli jest dobry, może zapewnić grze sukces, słaby sprawi, że program zginie w tłumie podobnych produkcji i za rok nikt nie będzie o nim pamiętał. Twórcy „Perception" bez wątpienia pomysł mieli świetny. Główną bohaterką gry uczynili osobę niewidomą. Kogoś, kto porusza się po świecie wyłącznie dzięki... falom dźwiękowym.

Stukając laską w podłogę, dostrzega skrawki rzeczywistości, zarysy kształtów „widocznych" przez ułamek sekundy. I właśnie z nich – już w swojej wyobraźni – buduje obrazy kolejnych pomieszczeń. Oczywiście z pomocą przychodzą jej też szum wiatru czy kapanie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10789

Wydanie: 10789

Zamów abonament