Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reserved rusza w trasę Londyn–Paryż–Mediolan

31 sierpnia 2017 | Ekonomia
Kate Moss została twarzą globalnej kampanii Reserved.
źródło: materiały prasowe
Kate Moss została twarzą globalnej kampanii Reserved.

Rozpoczęła się kampania z udziałem Kate Moss zapowiadająca start sklepu LPP na Oxford Street. Grupa myśli już o kolejnych stolicach Europy Zachodniej.

Urszula Zielińska

Największa polska firma odzieżowa 6 września zadebiutuje w Wielkiej Brytanii. Dwa dni temu w stolicy kraju, Londynie, ruszyła kampania reklamowa z udziałem top modelki Kate Moss, zapowiadająca otwarcie pierwszego i jak na razie jedynego sklepu marki Reserved z grupy LPP na Wyspach.

– Liczymy, że za pięć lat sklep przynosić będzie ok. 100 mln zł przychodów i stanie się rentowny – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. Według niego analogiczne wyniki przynosi dziś odzieżowej grupie 27 sklepów w Estonii.

Londyński rozmach

Sklep przy prestiżowej ulicy Oxford Street to nawet jak na grupę LPP, której przychody w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10840

Wydanie: 10840

Spis treści
Zamów abonament