Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Włosi wyrzuceni z budowy ekspresówki przez Marki

18 maja 2018 | Ekonomia

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zerwała kontrakt z konsorcjum firm, którego liderem jest Salini Polska.

W ciągu dwóch miesięcy rozpisany będzie przetarg na wybór nowego wykonawcy odcinka trasy S7 pomiędzy węzłami Marki i Kobyłka. – GDDKiA wielokrotnie występowała do wykonawcy z apelami o zwiększenie zaangażowania na budowie. Nie odniosły skutku. Po udostępnieniu ciągu głównego drogi obserwowaliśmy mały ruch na budowie – tłumaczył decyzję o wypowiedzeniu umowy Szymon Huptyś, rzecznik Ministerstwa Infrastruktury.

Ale trasa przez Marki to niejedyny problem Salini Polska. Wykonawca mocno spóźnia się z budową obwodnicy Częstochowy – to odcinek Rząsawa–Blachownia w ciągu powstającego nowego fragmentu autostrady A1. Opóźniona jest także budowa drogi ekspresowej S7 na odcinku Chęciny–Jędrzejów. Pierwotny termin zakończenia inwestycji wypadał w październiku ub.r. Nowy przesunięto na czerwiec. GDDKiA chce przed wakacjami przynajmniej uruchomić tam ruch na ciągu głównym trasy.    —adw

Wydanie: 11054

Wydanie: 11054

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament