Klient wywoła następną rewolucję
Jesteśmy firmą, dla której produkt jest najważniejszy. Ale doskonale odnajdujemy się w rewolucji związanej z handlem w sieci, jak i w sklepach stacjonarnych – mówi Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.
Rz: Rozmawiamy o różnych wymiarach rozwoju gospodarczego, ale też wpływie technologii na biznes. Firmy, produkując odzież sportową, korzystają z materiałów opracowanych przy użyciu najnowocześniejszych technologii, ale jakie zastosowanie ma ona przy zwykłej odzieży?
Jacek Kujawa: To nie jest zwykła odzież, tylko bardzo modna. A w związku z tym musimy ją szybko produkować, nadążając za potrzebami klientów. Technologia ma tu zastosowanie.
Jesteśmy po dwóch rewolucjach. Pierwsza to e-commerce, który wszedł do sektora fashion, tak jak wcześniej do sprzedaży muzyki, AGD czy elektroniki. Teraz ma miejsce druga rewolucja, obejmująca sklepy stacjonarne. To nie są już tylko lada i wieszaki z ubraniami. Sklepy są naszpikowane elektroniką. U nas stosujemy heat mapy (z ang. mapy ciepła, tj. pokazujące mniej i bardziej uczęszczane miejsca w sklepie – red.), śledząc, jak poruszają się klienci po sklepie. Dzięki temu jesteśmy w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta