Peugeot Partner: dżojstik zamiast kierownicy
Innowacje | Dzięki współczesnym technologiom za kierownicą aut mogą usiąść osoby o dużym stopniu niepełnosprawności. Modyfikacje są jednak kosztowne.
Bezprzewodowe sterowanie funkcjami samochodu i ruchem drzwi, rampa najazdowa z tyłu, dżojstik zamiast kierownicy – to tylko część innowacyjnych rozwiązań, jakie firma Peugeot zastosowała w modelu Partner adaptowanym dla potrzeb osób z porażeniem rąk i nóg.
Kosztowne modyfikacje
Peugeot Polska już od 2011 roku prowadzi specjalny program „Peugeot bez barier": jego założeniem jest poprawa mobilności osób z niepełnosprawnością. Marka proponuje preferencyjne warunki finansowania na wybrane samochody przystosowane do potrzeb zarówno kierowców, jak i pasażerów z niepełnosprawnością. Jednak pojazd pokazany na tegorocznej konferencji Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, inaugurującej rządowy program...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta