Zbrojeniówka celuje w Brazylię
Polska Grupa Zbrojeniowa szuka sposobu na wyprowadzenie z zapaści eksportu polskiej broni.
Na celowniku po raz pierwszy pojawiły się nowe rynki: Brazylia, Meksyk i Bangladesz. W przyszłym tygodniu podczas XXVI Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w Kielcach polski zbrojeniowy czempion zapowiada kulminację marketingowej ofensywy. W pawilonie PGZ zapowiedziało się ok. 40 oficjalnych zagranicznych delegacji rządowo-wojskowych.
– Nie ograniczamy się tylko do rynków afrykańskich, azjatyckich czy europejskich, próbujemy wchodzić na nowe – twierdzą menedżerowie PGZ. Oferty dotyczą nie tylko broni...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta