Szkoda czasu na nudne samochody
Tekst powstał przy współpracy z SEATEM Rozmowa | Wśród marek Grupy VW wyróżniamy się sportowym zacięciem i niepokornym charakterem – mówi Tomasz Życki, dyrektor marki SEAT.
Rz: SEAT to...? Kiedyś marka kojarzyła się z hasłem „Niemiecka technologia, hiszpański temperament", a dziś? Co ją wyróżnia nie tylko wśród innych marek na rynku, ale także spośród innych marek w Grupie VAG?
Tomasz Życki: SEAT to przede wszystkim emocje, dynamika i wyrazisty charakter. To barwna, ekspresyjna marka rodem z Barcelony, która zadziwia świat nowymi modelami, jakością, a także znakomitymi osiągami. W portfolio marek Grupy Volkswagen wyróżniamy się sportowym zacięciem i niepokornym charakterem. Jesteśmy po to, aby podważać status quo i oferować więcej – więcej emocji, więcej radości, więcej ekspresji. Stąd nasze charakterystyczne, ledowe światła, nasycone barwy lakieru, niepowtarzalne linie nadwozia. SEAT dzisiaj to bogata gama modeli – od miejskiego Mii po kultowego już Leona i Ibizę. To także pierwsze SUV-y – Ateca i Arona – do których dołączy już wkrótce większy brat: 7-miejscowy Tarraco. Ale SEAT w Polsce to również dynamicznie rozwijająca się sieć...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta