Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szkoda czasu na nudne samochody

11 września 2018 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Tekst powstał przy współpracy z SEATEM Rozmowa | Wśród marek Grupy VW wyróżniamy się sportowym zacięciem i niepokornym charakterem – mówi Tomasz Życki, dyrektor marki SEAT.

Rz: SEAT to...? Kiedyś marka kojarzyła się z hasłem „Niemiecka technologia, hiszpański temperament", a dziś? Co ją wyróżnia nie tylko wśród innych marek na rynku, ale także spośród innych marek w Grupie VAG?

Tomasz Życki: SEAT to przede wszystkim emocje, dynamika i wyrazisty charakter. To barwna, ekspresyjna marka rodem z Barcelony, która zadziwia świat nowymi modelami, jakością, a także znakomitymi osiągami. W portfolio marek Grupy Volkswagen wyróżniamy się sportowym zacięciem i niepokornym charakterem. Jesteśmy po to, aby podważać status quo i oferować więcej – więcej emocji, więcej radości, więcej ekspresji. Stąd nasze charakterystyczne, ledowe światła, nasycone barwy lakieru, niepowtarzalne linie nadwozia. SEAT dzisiaj to bogata gama modeli – od miejskiego Mii po kultowego już Leona i Ibizę. To także pierwsze SUV-y – Ateca i Arona – do których dołączy już wkrótce większy brat: 7-miejscowy Tarraco. Ale SEAT w Polsce to również dynamicznie rozwijająca się sieć...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11151

Wydanie: 11151

Spis treści

Cyfrowa Rzeczpospolita

Zamów abonament