Sprzedawca nie może wysłać skanu paragonu e-mailem
Klient powinien otrzymać wydrukowany dowód zakupu w momencie zapłaty w sklepie. Przesłanie skanu drogą elektroniczną jest niezgodne z przepisami, niezależnie od tego, czy kupujący płaci na miejscu czy przez internet.
Skarbówka wyjaśniła, jak dokumentować sprzedaż przez internet. Zgodnie z interpretacją przesłanie e-mailem zeskanowanego paragonu nie spełnia warunków jego wydania.
Z pytaniem zwróciła się spółka, która sprzedaje odzież w sklepach stacjonarnych na terenie całej Polski oraz prowadzi sklep internetowy. Klient kupujący online może zamówić towar przez internet i odebrać w sklepie stacjonarnym, płacąc przy odbiorze. Może też zapłacić przez internet. Spółka zapytała, czy w różnych wariantach sprzedaży możliwie jest przesłanie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta