Zamiast na koncie kwota zostaje we wpłatomacie
Awaria urządzenia albo brak kontaktu wpłatomatu z systemem centralnym może być przyczyną tego, że wpłacone pieniądze nie trafiają od razu na konto klienta. Janina Blikowska
Pan Marek wpłacał ostatnio gotówkę we wpłatomacie Pekao SA. – Urządzenie wydało pokwitowanie, ale okazało się, że pieniądze nie zostały zaksięgowane na moim koncie. Złożyłem reklamacje i czekam na jej rozstrzygnięcie – opowiada nasz czytelnik.
Anna Markowska z Biura Public Relations i Nowych Mediów Pekao SA mówi, że opisana sytuacja może zajść np. przy tzw. wpłatach offline – gdy bankomat nie otrzymuje informacji z systemu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta