W kryzysie luksus mniej cierpi
Brytyjska ikona luksusu ostrzega, że przez wirusa jej biznes robi się ryzykowny. Polska grupa modowa przekonuje, że najbogatsi nie tracą w kryzysie.
44,8 mln zł, o 11,9 proc. mniej niż rok wcześniej, wyniosły przychody polskiego producenta galanterii skórzanej i dodatków luksusowych Wittchen w I kwartale tego roku. Zamiast 3,4 mln zł zysku operacyjnego firma kierowana przez Jędrzeja Wittchena odnotowała tym razem kilkadziesiąt tysięcy złotych straty. Za sprawą niekorzystnych kursów wymiany walut wynik netto znalazł się pod kreską ze stratą w wysokości 2,58 mln zł.
Zarząd Wittchenu tłumaczy pogorszenie wyników przede wszystkim epidemią. Podobnie jak inne firmy prowadzące sieci sklepów także Wittchen liczy na to, że uda mu się obniżyć koszty najmu powierzchni handlowej....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta