Turyści mogą liczyć na nasze wsparcie
Udaje się nam rozwiązać około 60 proc. spraw w sposób satysfakcjonujący dla podróżnych – mówi Katarzyna Słupek z Europejskiego Centrum Konsumenckiego. ANNA WOJDA
Z powodu pandemii wiele osób musiało zmienić plany wyjazdowe. Czy ECK otrzymuje dużo skarg na linie lotnicze?
Czas pandemii był dla polskiego Centrum i całej sieci europejskich centrów konsumenckich (ECC-Net) pełen wytężonej pracy. Od marca do czerwca otrzymaliśmy rekordową liczbę zgłoszeń, w tym kilkaset od niedoszłych pasażerów linii lotniczych (prawie 400).
Podobno największe problemy mają ci, którzy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta