Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Powrót do korzeni. Campus Facebooka

15 września 2020 | Rzeczpospolita Cyfrowa

Koncern Marka Zuckerberga wprowadza na rynek nowy produkt o nazwie Campus. Pod taką nazwą kryje się oddzielna sekcja głównego serwisu. MICHAŁ DUSZCZYK

 

Facebookowy Campus będzie przeznaczony dla uczelni i studentów – to za pośrednictwem tej platformy mają uczniowie wchodzić w interakcje z rówieśnikami ze swojej szkoły. W tej sekcji Facebooka uzyskają również dostęp do uczelnianych aktualności, mogą dołączać do grup, wydarzeń i grupowych czatów.

Campus jest ewidentnym ukłonem Marka Zuckerberga w stronę oryginalnego Facebooka. Początki tego najpopularniejszego serwisu społecznościowego sięgają właśnie campusu, gdzie Mark, jako student prestiżowego Uniwersytetu Harvarda, w 2004 r. stworzył wraz z grupą przyjaciół platformę online o nazwie TheFacebook. W jej ramach zarejestrowani użytkownicy mogli odszukiwać i kontynuować znajomości w ramach tych samych uczelni oraz dzielić się wiadomościami i zdjęciami.

Nowa funkcjonalność Facebooka na razie dostępna jest tylko w Stanach Zjednoczonych. Nie wiadomo, czy i kiedy Campus pojawi się w Polsce.

Z rodziny serwisów Facebooka korzysta miesięcznie ponad 3 mld osób.

Wydanie: 11762

Wydanie: 11762

Spis treści

Komunikaty+drobne

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament