Covid-19 zmienia zakupy, inaczej korzystamy też z usług
Pandemia to nie tylko kryzys gospodarczy, ale i wymuszona zmiana wielu zachowań: od zakupów, przez pracę po spędzanie wolnego czasu.
W tle negatywnych zjawisk wywołanych koronawirusem, jak spadająca sprzedaż, zwolnienia i niepewność co do dalszej sytuacji materialnej, odbywają się także głębokie przeobrażenia modeli spędzania wolnego czasu, nauki czy również hobby. Są dużo głębsze, niż cokolwiek mogłoby na to wcześniej wskazywać. Z jednej strony coraz więcej czynności musieliśmy wykonywać zdalnie – oczywiście zakupy czy pracę, ale również zawieranie umów czy nawet kontakt z lekarzem.
Z badania Blue Media wynika, że już 14 proc. Polaków ma za sobą doświadczenie z telemedycyną, a aż 35 proc. planuje z takiej usługi skorzystać. Niewiele więcej ankietowanych wskazało, iż chciałoby...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta