Wellbeing dla firmy i pracownika
Chodzi o to, żeby połączyć biznes z człowiekiem – mówi Beata Dyraga, prezeska firmy Prodialog.
MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z FIRMĄ PRODIALOG
Coraz częściej w mediach i przestrzeni publicznej można usłyszeć angielski termin „wellbeing", co on oznacza?
To szeroko pojęty dobrostan człowieka w obszarze jego zdrowia fizycznego i psychicznego. Chodzi również o relacje, które budujemy, i kreowanie środowiska, które sprzyja rozwojowi oraz efektywności. A nawet więcej, bo wellbeing warunkuje też poczucie szczęścia czy spełnienia w sferze duchowej.
Wszystkie te aspekty są ze sobą powiązane i wpływają na to, jak skutecznie pracujemy. Bo o to przecież chodzi w wellbeingu firmowym. Nasza firma – Prodialog – pracuje na rzecz połączenia wellbeingu organizacji z wellbeingiem człowieka.
To jest możliwe w tak wymagających czasach dla pracowników?
Chodzi o to, żeby połączyć biznes z człowiekiem. Z jednej strony wpływamy na rozwój biznesu i wzmacniamy twarde liczby, z drugiej – odpowiadamy na realne potrzeby człowieka związane ze specyfiką jego pracy i przeciążeniami, które z niej wynikają. Po prostu szukamy zbioru wspólnego.
To wszystko jest związane z moim wykształceniem i pasją. Ukończyłam SGH i studia trenerskie na SWPS, od 20 lat jestem joginką, praktykuję...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta