Gamingowi giganci chcą teraz ubierać graczy
Walka o portfele fanów gier przenosi się z rynku cyfrowej rozrywki do branży modowej. Ale producenci konsol nie są jedynymi, którzy dostrzegli ten potencjał.
Sony, Microsoft i Nintendo od lat ścierają się na rynku cyfrowej rozrywki. Teraz ich rywalizacja trafia jednak na zupełnie nowy grunt – firmy stoczą bój o wygląd gracza. PlayStation nawiązało właśnie współpracę z firmą Nike, Nintendo kooperuje z Pumą, a Adidas wkrótce wypuści na rynek buty Xbox.
Walka o szafę fanów gier wideo może nie jest najnowszym trendem, ale ten wyraźnie nabiera rozpędu.
Super Mario ma 35 lat
W miniony weekend na rynku zadebiutowało właśnie obuwie sportowe z logo PlayStation. Nowy model butów marki Nike w kolorystyce i z oznaczeniami charakterystycznymi dla PS5 ma podbić serca fanów tej konsoli. Projekt powstał we współpracy ze znanym koszykarzem, gwiazdą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta