WarnerMedia łączy się z Discovery. Co dalej z TVN?
Potentaci biznesu medialnego w Stanach Zjednoczonych ogłosili wartą miliardy dolarów fuzję. Może być ona ważna dla polskiego rynku telewizyjnego.
To będzie jedna z największych transakcji fuzji na telewizyjnym rynku. W Stanach Zjednoczonych łączą się należący do telekomu AT&T medialny potentat WarnerMedia (właściciel CNN, HBO, Cartoon Network i wytwórni Warner Bros) oraz Grupa Discovery (właściciel Eurosportu, Food Network Animal Planet, a w Polsce – Grupy TVN).
AT&T i Discovery spodziewają się, że do finalizacji transakcji dojdzie w połowie przyszłego roku. W jej efekcie powstać ma nowy duży gracz na rynku rozrywki wideo i płatnej telewizji, o rocznych przychodach rzędu 52 mld euro.
Akcjonariusze firm zdecydowali o fuzji z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta