Cyfrowy Polsat może wziąć kurs na atom
Założyciel Polsatu sygnalizuje wejście telekomunikacyjno-medialnej grupy w nowe dla niej obszary. I daje wybór pozostałym akcjonariuszom.
„Cyfrowy Polsat zmienia się dla swoich klientów". To hasło z kampanii reklamowej grupy Zygmunta Solorza. Jak się okazuje, to nie tylko hasło towarzyszące zmianie nazw i logotypów oraz zmianom w ofertach. Można je od poniedziałku lekko zmodyfikować na „Cyfrowy Polsat zmienia się dla swoich akcjonariuszy". Zygmunt Solorz ogłosił bowiem, że chciałby, aby Cyfrowy Polsat wszedł w nowy dla niego biznes. Giełdowym inwestorom, którym koncepcja nie odpowiada, proponuje, aby sprzedali akcje.
Miliarder, należący do niego wehikuł Reddev Investments i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta