Dolny Śląsk promuje się na EXPO w Dubaju
Misja z regionu, z udziałem przedstawicieli samorządu województwa i przedsiębiorców, wzięła udział w największym na świecie wydarzeniu gospodarczo-promocyjnym. MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z URZĘDEM MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
Mocnym regionalnym akcentem na EXPO 2020 w Dubaju – niezwykle prestiżowym, trwającym pół roku największym na świecie wydarzeniu gospodarczo-promocyjnym – był Tydzień Dolnośląski. Szacuje się, że w tym czasie pawilon Polski na EXPO odwiedziło ok. 50 tys. gości z całego świata, którzy mieli okazję poznać atrakcje Dolnego Śląska (warto przypomnieć, że pandemia opóźniła wystawę o rok, dlatego ma ona w nazwie 2020; teraz wydarzenie potrwa od 1 października 2021 do 31 marca 2022 r.).
Na EXPO, w ramach projektu Going Global – Dolnośląska Dyplomacja Gospodarcza, 20 przedsiębiorców z regionu miało także okazję promować swoje firmy. Reprezentowali sektory zdrowia, ICT, dronów, przemysłu kosmicznego, rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej, mobilności czy cyberbezpieczeństwa. Każda firma miała możliwość zaprezentowania swojej działalności i pokazania innowacyjnych rozwiązań. Podczas pobytu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (ZEA) odbyło się także wiele spotkań B2B z udziałem przedsiębiorców z regionu.
Going Global
– Jestem przekonany, że wyjazd na EXPO w Dubaju zaowocuje wieloma kontraktami biznesowymi. Bardzo często jest tak, że najtrudniej rozpocząć, nawiązać pierwszy kontakt – mówi marszałek województwa dolnośląskiego Cezary Przybylski z Bezpartyjnych i Samorządowców.
– Po to powstał właśnie projekt Going...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta