Nowe trendy w ubezpieczeniach korporacyjnych
Widzimy trzy główne trendy na rynku ubezpieczeń korporacyjnych, które na co dzień aktywnie wspieramy. Głównym ich mianownikiem jest wysoka jakość oferty oraz współpracy z klientami i brokerami – mówi Paweł Pawlik, dyrektor Departamentu Produktu i Taryfikacji Klientów Korporacyjnych w Warcie.
Porozmawiajmy o trendach w ubezpieczeniach korporacyjnych. Jeden z nich zakłada, że ubezpieczenia mają być szersze i łatwiejsze.
Wspieramy ten trend, a nawet kreujemy go bardzo intensywnie. Chcemy, aby nasze ubezpieczenia dla firm miały bardzo szeroki zakres już w podstawie, a dzięki temu były proste dla klientów i łatwe do obsługi dla brokerów i agentów, którzy zazwyczaj odpowiadają za dobór zakresu ubezpieczenia dla danego przedsiębiorcy.
Odświeżając produkty, zawieramy już w ich standardowym zakresie jak najwięcej powtarzalnych sytuacji uniwersalnych dla różnych branż. Zależy nam, aby brokerzy otrzymywali szeroką ochronę już w podstawowym produkcie i skupili swoją uwagę na uzupełnieniu go o zakres i warunki odpowiadające specyfice branży, a nawet konkretnego klienta. Współczesne uwarunkowania rynkowe, indywidualne oczekiwania klienta, poziom jego zabezpieczeń, to między innymi te kwestie, na których warto, aby skupiał się pośrednik, a nie poświęcał czas na dostosowanie warunków ubezpieczenia do aktualnych i powszechnych standardów rynkowych.
To skomplikowane i chyba często budzi spory klientów z ubezpieczycielami?
Takie spory się zdarzają. Stąd między innymi nasze działania, aby upraszczać produkty i poszerzać ich zakres,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta