Podwyżki w tekstyliach
Krajowe sieci sklepów z odzieżą i obuwiem liczą się z koniecznością podniesienia wynagrodzeń w 2022 r. nawet o 10–12 procent.
Największa krajowa i notowana na giełdzie w Warszawie firma odzieżowa LPP ogłosiła publicznie zamiar podniesienia wynagrodzeń pracownikom. W centrali, gdzie pracuje 3 tys. na 27 tys. wszystkich zatrudnionych, wynagrodzenia urosną o 10 proc. Firma wypłaci tym osobom także pełną półroczną premię niezależnie od wypracowanych wyników. Co będzie z pracownikami sklepów, jeszcze nie wiadomo. Zmiany obejmujące m.in. podwyżki stawek i nowy system premiowy będą obowiązywać już od pierwszego kwartału przyszłego roku – obiecało LPP.
Czekając na Biedronkę
Łukasz Wachełko, analityk z biura maklerskiego Wood & Co uważa, że płace w sektorze detalicznym zależeć będą od podejścia Jeronimo Martins, właściciela sieci sklepów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta