Dużo lataliśmy? Polećmy poszukać ciepła i spokoju
Teraz jest najlepszy czas na wykorzystanie „nagrodowych mil” – tak radzą portale turystyczne. Czy mają rację?
Kupując bilety za mile uzbierane w programach lojalnościowych, niczym nie ryzykujemy, bo jeśli zmienimy plany podróży, mile wrócą na konto. W roku 2019 pasażerowie wydali jedynie ok. 10 proc. zgromadzonych mil.
Na polskim rynku są obecne trzy największe sojusze lotnicze: Skyteam, gdzie głównymi przewoźnikami są Air France KLM i amerykańska Delta, oneworld: główni przewoźnicy British Airways i Iberia. I sojusz największy Star Alliance, którego założycielem jest Lufthansa, a do którego należy również LOT. Wszystkie linie w każdym z sojuszy honorują wzajemnie uzbierane mile nagrodowe.
Jeśli latamy dość często i różnymi liniami, to opłaca się zapisać do tylu programów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta