Dostawa sukienki nawet w kwadrans od zakupu
Ekspresowe zakupy wchodzą na nowy poziom. Można już w ten sposób kupować nie tylko posiłki czy żywność, ale teraz także ubrania. To dopiero początek rozwoju tego sektora rynku w Polsce.
Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita”, operator dostaw ekspresowych Glovo rozpoczyna właśnie współpracę z pierwszą marką odzieżową Laurella, co oznacza możliwość dostawy nawet w 15 minut od zakupu.
– Projekt dostaw z Glovo rozpoczęliśmy już w Poznaniu i Warszawie, a do końca roku będzie to także Kraków. Z pierwszych reakcji klientek wiemy, że są bardzo zadowolone z takiej opcji. To najczęściej kobiety chcące kupić coś szybko, np. w związku z wyjściem na imprezę, lub przede wszystkim osoby chcące dostać szybko zakupiony produkt, nie czekając 24–48h na dostawę typową dla zamówień online – mówi Marcin Vogel, prezes Laurelli.
Czas to pieniądz
Glovo, lider rynku dostaw ekspresowych, ma ambitne plany w tym sektorze. – Docelowo widzimy potencjał na generowanie kilkunastu procent przychodów z kategorii non food, może się to stać w kilka lat. Systematycznie rozwijamy zasięg, 75 proc. populacji mieszkańców miast w Polsce mieszka w zasięgu naszych dostaw, a średnio co tydzień uruchamiamy kolejną lokalizację – mówi Bartosz Prokopowicz, szef Q-Commerce Glovo Polska.
– Rozwijamy też nasze dotychczasowe sektory – w zakupach spożywczych rozszerzyliśmy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta