Promocja warta miliony
Choć dopiero co KPRM rozstrzygnęła potężne przetargi na reklamę, planuje kolejne. – To kampania wyborcza za publiczne pieniądze – grzmi opozycja.
12 mln zł – to kwota, jaką w tym roku Kancelaria Prezesa Rady Ministrów chce wydać tylko na cztery przetargi dotyczące reklamy. Z planu zamówień publicznych wynika, że po 3 mln zł ma iść na usługi reklamowe w prasie drukowanej, w portalach społecznościowych i w sferze outdoor, a także na usługę produkcji filmów informacyjno-promocyjnych. Planowany termin rozpisania przetargów to okres od marca do grudnia, a kontrowersje może budzić to, że KPRM dopiero co rozstrzygnęła podobne zamówienia.
Trzy zbliżone przetargi na reklamę w prasie, internecie i na billboardach KPRM ogłosiła w styczniu, a ich wykonawców wybrała w marcu. Mają być realizowane maksymalnie do grudnia, czyli w gorącym okresie przedwyborczym. Ich łączny koszt to 2,95 mln zł. Dodając do tego kwoty z nowych, planowanych przetargów, otrzymujemy 15 mln zł.
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta