Made in Małopolska. Pochodzenie ma znaczenie!
Inicjatywy, Miejsca, Smak, Wody, Biznes, Dizajn – co łączy te sześć elementów? To filary projektu Made in Małopolska! Jego celem jest promocja regionalnego biznesu, tradycyjnych, a także niestandardowych form artystycznego wyrazu, dziedzictwa kulinarnego, wydarzeń, organizacji, osób pełnych pasji i wartościowych idei, a także samorządów.
Made in Małopolska to projekt, który świadczy o sile naszego regionu, stawia na sprawdzony, godny rekomendacji biznes. Wskazuje m.in. produkty oraz miejsca, instytucje i inicjatywy, które zasługują na naszą szczególną uwagę, jednocześnie potwierdzając ich najwyższą jakość – mówi marszałek Witold Kozłowski.
Dzięki silnej marce rozwój Małopolski w różnorodnych obszarach staje się jeszcze bardziej dynamiczny i daje mieszkańcom nie tylko większe możliwości, ale też kolejne powody do dumy ze swojego pochodzenia. Konsekwentne budowanie wizerunku przekłada się także na wzrost zainteresowania regionem wśród turystów, przedsiębiorców czy ludzi kultury, którzy mogą odnaleźć w Małopolsce znakomite miejsce do odkrywania nowych pasji, inwestowania lub rozwijania działalności – dodaje marszałek Małopolski.
Główną ideą projektu jest założenie, że pochodzenie ma znaczenie. W oparciu o to sformułowanie tworzymy w świadomości Małopolan i turystów pozytywne skojarzenia poszczególnych regionalnych marek z miejscem ich powstawania, budujemy system wsparcia i promocji. Jednocześnie, dzięki ich wartości wzmacniamy wizerunek Małopolski.
Przyznawany w ramach projektu specjalny znak „Made in Małopolska” to kluczowy nośnik marki regionalnej. Świadczy o randze, jakości i renomie potwierdzonej przez województwo małopolskie. Prawo do posługiwania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta