Nadal mało zachęt dla inwestorów spółek giełdowych
Dziś tylko sześć spółek z GPW oferuje swoim akcjonariuszom programy lojalnościowe i nie zanosi się na szybką zmianę. Bariery od lat są te same. Chodzi m.in. o wymogi regulacyjno-prawne i koszty.
Rok 2023, podobnie jak i poprzednie, nie przyniósł istotnych zmian w programach lojalnościowych kierowanych przez spółki notowane na warszawskiej giełdzie do swoich akcjonariuszy. Jedyną istotną nowością jest dołączenie cyber_Folks (dawne R22) do bardzo wąskiego grona firm, które w sposób szczególny chcą docenić swoich udziałowców.
Program lojalnościowy grupy skupiającej podmioty technologiczne z obszaru cyfryzacji biznesu został uruchomiony 10 października. Aby skorzystać z benefitów, należy być właścicielem co najmniej 50 akcji tej spółki. W zamian można otrzymać...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta