Klikasz i kupujesz to, co widzisz w TV
Polski start-up opracował aplikację umożliwiającą zakup produktów, które oglądamy właśnie na ekranie – czy to obserwując program telewizyjny, czy też np. na YouTubie.
Insbuy chce zrobić rewolucję w branży e-commerce. Bo jak inaczej ocenić ich projekt, który zakłada, że zamiast poszukiwać w internetowych sklepach wymarzonego przedmiotu – wypatrzymy produkt podczas audycji TV i kupimy go wprost ze smartfona. Toruński start-up skupił się na meblach i artykułach wyposażenia wnętrz, a także produktach modowych. Teraz mocno stawia na rozwój systemów sztucznej inteligencji i zagraniczną ekspansję.
„Nikt wcześniej na świecie tego nie zrobił”
Algorytmy automatycznego identyfikowania produktów wprost z filmów i programów TV to dziś jedna z szybciej rozwijających się technologii przyszłości. Pracuje nad nią firma Insbuy, która w ub.r. pozyskała 250 tys. euro finansowania z funduszu Spinaker Alfa (w ramach programu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju). Za pośrednictwem aplikacji polskiej spółki można przeglądać i kupować meble, ubrania, kosmetyki oraz dodatki z popularnych programów telewizyjnych. To też miejsce, które ma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta