Porsche Taycan Turbo GT: Szef jest tylko jeden
Po rekordowych okrążeniach Porsche Taycana Turbo GT na niemieckim torze Nürburgring i amerykańskim Laguna Seca mogłem usiąść za kierownicą najmocniejszego seryjnego Porsche w historii.
1108 KM i 1340 Nm. Od zera do 100 km/h w 2,2 sekundy. V-max: 305 km/h. Wsiadam, ustawiam pozycję za kierownicą, zapinam pas bezpieczeństwa. Oglądam się za siebie i zamiast tylnego siedzenia widzę wielką połać włókna węglowego. To wyposażenie pakietu Weissach, które zmienia Taycana w dwumiejscowe auto. Żołądek lekko mi ściska, auto jest do jazdy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta