Sztuczna inteligencja pomoże w nauce matematyki
Start-up Stimy AI opracował wyjątkową aplikację, która ma stanowić wsparcie dla uczniów na całym świecie. Twórcy platformy liczą, że dotrą z nią do ponad 400 mln dzieci w wieku od 10 do 18 lat.
Za nowatorskim konceptem stoi Mark Zollner, absolwent University of York, który wcześniej rozwijał nad Wisłą takie projekty, jak LiveCall czy GrowthForge.io. Od grudnia kieruje nowym przedsięwzięciem – platformą edukacyjną wykorzystującą sztuczną inteligencję, która ma zrewolucjonizować naukę matematyki. Do pomysłu przekonał już inwestorów. Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita”, Stimy AI wsparli właśnie AIP Seed, polski fundusz venture capital, oraz Simpact Ventures, znany inwestor z Europy Środkowo-Wschodniej. Łączna inwestycja w tzw. rundzie pre-seed o wartości niemal 340 tys. dol. ma na celu wsparcie globalnej ekspansji start-upu oraz rozwój zaawansowanych funkcji edukacyjnych apki.
Stimy AI stawia sobie ambitny cel wsparcia ponad 400 mln dzieci na całym świecie w wieku od 10 do 18 lat, które zmagają się z trudnościami w nauce matematyki. Aplikacja, dostępna w siedmiu językach, wykorzystuje algorytmy AI, aby zapewnić spersonalizowane wsparcie w nauce, pomagając uczniom zarówno w odrabianiu prac domowych, jak i przygotowywaniu ich do testów czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta