W cyfrowym PZU będzie 8 milionów klientów
„Z pewnością przyszłość” – nowa strategia Grupy PZU na lata 2025–2027 umocni pozycję lidera zarządzania ryzykiem o wielkiej skali i partnera, który daje pewność w czasach zagrożeń. Duży nacisk będzie położony na dalszą cyfryzację.
Strategia zakłada uproszczenie struktury Grupy PZU (w tym aktywów bankowych), koncentrację na biznesie ubezpieczeniowym, cyfryzację i ekspansję w sektorze zdrowotnym, w który chce zainwestować do miliarda złotych. Nowa strategia osadzona jest na czterech głównych filarach biznesowych: prostocie, koncentracji, rozwoju i zaangażowaniu.
W efekcie realizacji strategii największa polska firma ubezpieczeniowa dostarczy klientom kluczowe wartości: pozycję numer 1 w rekomendacjach klientów (NPS) na rynku w produktach i obsłudze, serwis mający wpływ na dobrostan fizyczny i psychiczny dzieci oraz dorosłych poprzez działania edukacyjne i prewencję, a także nowoczesny cyfrowy ekosystem mojePZU z ofertą Grupy. Celem jest również zwiększanie świadomości i korzystania z ubezpieczeń...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta