Trzeba będzie aktualizować koncesje na olej napędowy
Około 3,8 tys. firm z branży paliwowej będzie zmuszonych do aktualizacji swoich koncesji. Powód: zmiana klasyfikacji taryfowej oleju napędowego.
We wrześniu br. Komisja Europejska wydała rozporządzenie 2024/2522, w którym zmieniła Nomenklaturę Scaloną. To podstawowa klasyfikacja towarów w Unii Europejskiej, stosowana m.in. w taryfie celnej czy klasyfikacjach używanych do celów podatkowych. Jedna ze zmian dotyczy oleju napędowego. Zamiast dotychczasowego kodu 2710 19 43 będą dwa: 2710 19 42 i 2710 19 44. Różnica będzie miała charakter techniczny i będzie dotyczyła zawartości tzw. węgla biogenicznego w oleju...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta