W marketingu jest klucz do sukcesu
ROZMOWA
Andrzej Miękus, dyrektor generalny wydawnictwa "Reader'sDigest"
W marketingu jest klucz do sukcesu
Z dorobkiem zaledwie ośmiu tytułów wydawnictwo książkowe "Reader'sDigest" osiągnęło przychody ze sprzedaży stawiające je na czwartym miejscu pośród polskich edytorów. Jednocześnie w ofercie wydawnictwa nie ma niczego niezwykłego, podobnych książek na rynku jest bardzo wiele. Na czym zatem polega tajemnica tego błyskawicznego sukcesu?
ANDRZEJ M IĘKUS: W ostatnim okresie wyraźnie wzrósł udział sprzedaży wysyłkowej w ogólnych obrotach handlu książką. Przyrost ten następuje jednak niemal zupełnie niezależnie od sprzedaży w księgarniach. Sprzedaż wysyłkowa jest zatem rozszerzeniem, a nie zastąpieniem, tradycyjnego rynku. W obydwu wypadkach grupy czytelników pokrywają się tylko w niewielkim stopniu. Dlatego nie zgodzę się, że nasze książki muszą konkurować z wieloma podobnymi tytułami. Konkurujemy wyłącznie z ofertą innych wydawnictw wysyłkowych, a te podobnych do naszych książek wcale tak wiele nie mają. Oczywiście, w księgarniach znajdziemy dziesiątki książek o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta