Od subiekta po negocjatora handlowego
SPRZEDAWCA DOSKONAŁY: Pracodawcy nie żałują pieniędzy na doskonalenie handlowców
Od subiekta po negocjatora handlowego
Wiele firm szkoleniowych dysponuje programami przeznaczonymi specjalnie dla działów handlowych. Wynika to z prostej kalkulacji - stosunkowo łatwo jest namówić pracodawców na wydatek związany z podnoszeniem kwalifikacji sprzedawców. Jakość ich pracy decyduje bowiem w dużej mierze o wyniku finansowym firmy.
Szkolenia sprzedawców realizowane są bardzo często w formie "in company". Dużą popularnością cieszą się także otwarte szkolenia dla handlowców reprezentujących różne firmy. Najczęściej przerabianymi zagadnieniami są techniki sprzedaży, obsługa klienta, prezentacja produktu, negocjacje handlowe, sprzedaż przez telefon.
Cenne doświadczenie
Handlowiec często narażony jest na odmowę ze strony klienta. Wielu, zwłaszcza początkującym sprzedawcom, trudno się z tym pogodzić. Trener, za którym stoi osobiste bogate doświadczenie zawodowe, jest często najlepszym nauczycielem i pocieszycielem początkujących adeptów sztuki sprzedawania. Dlatego też firmom szkoleniowym zależy, by w ich szeregach znajdowali się doświadczeni menedżerowie handlowi.
W warszawskim Instytucie Businessmana trzydniowy kurs "Menedżer...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta