Zdobyć i utrzymać klienta
RAPORT
Perspektywy detalicznych usług finansowych
Zdobyć i utrzymać klienta
Sukces w dziedzinie detalicznych usług finansowych odniosą te instytucje, które posiądą umiejętność stworzenia, a następnie rozwijania odpowiednich relacji z klientami, opartych na zaspokajaniu i przewidywaniu ich potrzeb -- wynika z raportu przygotowanego przez firmę Deloitte Consulting. Zbyt wolne wdrażanie strategii koncentrujących się na potrzebach klientów może spowodować utratę pozycji rynkowej.
Badania, na których oparto raport o detalicznych usługach, przeprowadzone przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)