Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zdobyć i utrzymać klienta

31 grudnia 1998 | Ekonomia | WG

RAPORT

Perspektywy detalicznych usług finansowych

Zdobyć i utrzymać klienta

Sukces w dziedzinie detalicznych usług finansowych odniosą te instytucje, które posiądą umiejętność stworzenia, a następnie rozwijania odpowiednich relacji z klientami, opartych na zaspokajaniu i przewidywaniu ich potrzeb -- wynika z raportu przygotowanego przez firmę Deloitte Consulting. Zbyt wolne wdrażanie strategii koncentrujących się na potrzebach klientów może spowodować utratę pozycji rynkowej.

Badania, na których oparto raport o detalicznych usługach, przeprowadzone przez...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1583

Spis treści
Zamów abonament