Jak mądrze wybrać
Trzeci etap rządowej kampanii informacyjnej
Jak mądrze wybrać
Już w Nowy Rok w telewizji publicznej zobaczymy kolejną serię rządowych reklamówek objaśniających założenia reformy emerytalnej. Będzie to najtrudniejszy etap rządowej kampanii -- kilka tygodni później własnymi reklamówkami zaleją nas prywatne fundusze emerytalne.
Po reformie administracyjnej i samorządowej rząd -- korzystając z telewizyjnych spotów -- zacznie wyjaśniać, na czym polegają zmiany w systemie emerytalnym. Sondaże dowodzą, że będzie miał wiele do zrobienia -- tylko 30 proc. Polaków słyszało o reformie emerytalnej iwie, na czym ona polega, a 50 proc. słyszało o reformie, ale dokładnie jej nie zna (badania CBOS na zlecenie Profili, które razem z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)