O wizerunek dba telefoniczny pracownik
Rośnie znaczenie call centers
O wizerunek dba telefoniczny pracownik
Call centers pojawiły się w Polsce ponad pięć lat temu. Choć początkowo nie wierzono w ich skuteczność, dziś mają bez wątpienia więcej zwolenników niż przeciwników.
Call centers, czyli telefoniczne centra informacyjne (nazywane często infoliniami) narodziły się ponad 20 lat temu w Stanach Zjednoczonych. Początkowo świadczyły usługi dla innych firm. W miarę rozwoju i bogacenia się podobne centra, ale na mniejszą skalę, zaczęły powstawać wewnątrz samych firm. - Atutami wyspecjalizowanych centrów są odpowiedni know-how, właściwe wyposażenie komputerowe i telefoniczne oraz wyselekcjonowani pracownicy - uważa dyrektor Polskich Linii Telefonicznych Tomasz Siedlecki.
Choć pierwsze centra telefoniczne w Polsce (szacuje się, że liczących się jest dzisiaj około dziesięciu) były wzorowane na zagranicznych, różnią się jednak od nich znacząco. U...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta