Jak TradeRite powinna wprowadzić na rynek swój nowy produkt
KOMENTUJĄ
- DAVID SIEGEL
- DAVID TICOLL
- TOMASZ SIELICKI
- ANDY NEALE
- CANDICE CARPENTER
- MAREK KOPYT
- JEFFREY F. RAYPORT Trzeba zwolnić konsultantkę
DAVID SIEGEL
David Siegel jest zawodowym wykładowcą i prezesem Siegel Vision, firmy doradzającej w sprawach Internetu, zlokalizowanej w San Francisco. Jest autorem książki "Successful Web Sites" (Skuteczne witryny WWW) (Hayden Books, 1997).
Rachel Soltanoff z powodzeniem kierowała firmą, podejmując ryzyko i wyprzedzając konkurentów w dążeniu do zdobycia nowych rynków. Jednakże dzisiaj osiągnięte sukcesy są jej najgorszym wrogiem. Naciski na utrzymanie zysków i głęboko zakorzenione przekonania niektórych spośród jej pracowników utrudniają jej ominięcie ukazującej się na horyzoncie góry lodowej. Ponadto zmiana kultury firmy, z jaką musi sobie poradzić, jest czymś poważniejszym niż stojące przed nią wyzwania zarówno techniczne, jak i rynkowe.
Prądy z jakimi ma do czynienia TradeRite ulegają zmianom. Rynek maklerski już minął swój szczytowy punkt, a narasta trend zawierania transakcji online. Gdyby Rachel ponownie
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta