Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Generalny inspektor ochrony danych osobowych

03 stycznia 2000 | Moje Prawo | DP

REKOMENDACJA

Marketing bezpośredni

Komitet Ministrów Rady Europy 25 października 1985 r. w rekomendacji (85)20 dotyczącej gromadzenia danych dla marketingu bezpośredniego zalecił m.in., by przy okazji tworzenia list marketingowych dla własnych potrzeb można było dysponować danymi pochodzącymi z wcześniejszych stosunków ze swymi klientami. Uznał także zbieranie danych dla potrzeb marketingu bezpośredniego pod pretekstem innym niż zwyczajne stosunki z klientami za niedopuszczalne. Produkty oraz oferty usługowe powinny zachowywać stosowną formę, by życie prywatne adresatów nie doznawało żadnej szkody.

Brak okładki

Wydanie: 1894

Spis treści
Zamów abonament