W folderach i na plakatach
Pieniądze można wydać na kilka sposobów
W folderach i na plakatach
Budżet reklamowy potężnej międzynarodowej korporacji, podobnie jak średniej wielkości firmy, wynosi kilka procent wartości przychodów. Różnica polega na tym, że pierwsza z nich przeznacza setki milionów złotych na reklamę w ogólnopolskiej telewizji, a druga wydaje setki tysięcy na foldery i plakaty.
Istnieje kilka sposobów przygotowania kampanii marketingowych - mówi kierownik działu marketingu koszalińskiej firmy Kospel SA, Dariusz Michalski. - Można na ten cel przeznaczyć pewien procent rocznych obrotów firmy, wydając je bez ustalonego z góry planu. Można podpatrywać działania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta