Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W folderach i na plakatach

11 lutego 2000 | Ekonomia | AM
źródło: Nieznane

REKLAMA

Pieniądze można wydać na kilka sposobów

W folderach i na plakatach

Budżet reklamowy potężnej międzynarodowej korporacji, podobnie jak średniej wielkości firmy, wynosi kilka procent wartości przychodów. Różnica polega na tym, że pierwsza z nich przeznacza setki milionów złotych na reklamę w ogólnopolskiej telewizji, a druga wydaje setki tysięcy na foldery i plakaty.

Istnieje kilka sposobów przygotowania kampanii marketingowych - mówi kierownik działu marketingu koszalińskiej firmy Kospel SA, Dariusz Michalski. - Można na ten cel przeznaczyć pewien procent rocznych obrotów firmy, wydając je bez ustalonego z góry planu. Można podpatrywać działania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1932

Spis treści

Wspomnienia

Fotoreportaż

Zamów abonament