Coraz mniej małych
Coraz mniej małych
Już do 22 proc. zwiększył się udział super- i hipermarketów oraz tanich sklepów dyskontowych w sprzedaży polskiego handlu spożywczego. Do 2003 r. ten udział ma wzrosnąć do 40-45 proc. - ocenia badająca polski rynek firma CAL.
Mimo dużego tempa inwestycji zachodnich detalistów, Polska nadal jest najmniej skoncentrowanym rynkiem w Europie Środkowej i Wschodniej - wynika z danych polsko-amerykańskiej firmy CAL (Company Assistance) przedstawionych w Raporcie Strategicznym 2000.
Gdy w Czechach 2 proc. sklepów ma 50-proc. udział w obrotach handlowych, a na Węgrzech 6 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta