Więcej za mniej
Więcej za mniej
DANUTA WALEWSKA
Hotelom, tak samo jak liniom lotniczym, warto być wiernym. Większość sieci wydaje karty stałego klienta i to często już po drugim pobycie.
Wcale nie jestem kutwą i lubię dobrze zapłacić za usługę wykonaną bez zarzutu lub przedmiot, który spełnia wszystkie moje oczekiwania. Najczęściej jednak jest tak, że za te same pieniądze i w Polsce, i na świecie możemy mieć złe albo dobre miejsce w samolocie, marny albo świetny pokój hotelowy.
Weźmy chociażby rezerwację pokoju hotelowego. W momencie, kiedy wysyłamy faks, e-mail albo telefonujemy, może wydawać się, że pokój to pokój. Ale najczęściej w tym samym hotelu w tej samej cenie pokoje są marne i lepsze. Trzeba domagać się jak najlepszego.
Jeśli trafia mi się gaduła w recepcji, próbuję ją omotać, rozśmieszyć, tak żeby zapamiętała rozmowę. Koniecznie trzeba domagać się, aby osoba, z którą rozmawiamy,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta