Sukces bociana
Zaskakujący związek ptaka z materiałami budowlanymi
Sukces bociana
Wielu speców od reklamy z politowaniem przyglądało się poczynaniom firmy Atlas, która w swoim znaku firmowym umieściła wizerunek bociana. Tymczasem na światowej wystawie Expo bocian zrobił furorę. Działanie wbrew schematom marketingowym przyniosło zaskakująco dobre rezultaty.
Na wystawie Expo 2000 w Hanowerze rozdano 30 tys. pluszowych bocianów. Zabawka otrzymała tytuł honorowego obywatela Expo. Była rozdawana przede wszystkim dzieciom, ale nie brakowało też dorosłych, którzy się o nią upominali. W polskim pawilonie bociana niemalże wyrywano sobie z rąk.
Aleksandra Paprocka, rzecznik prasowy firmy Atlas...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta