Przykryj ciało
Przykryj ciało
WŁODZIMIERZ ZAWADZKI
Najlepsza reklama piwa (bezalkoholowego): kobieta w czerwonej miniówce idzie przez miasto z dwiema butelkami w ręce, wzbudzając ogromne zainteresowanie mężczyzn. Kamera filmuje ją od dołu, a Tom Jones śpiewa przebój "Sex bomb". Czas na zmianę - oznajmia spiker. Klip ten dobrze streszcza rozwój reklamy w ostatnich latach. Wszystko, lub prawie, sprzedaje się za pomocą kobiecych (rzadziej męskich) wdzięków. "Czas na zmianę" jest klipem udanym, bo opiera się na dwuznaczności - nie wiadomo czy mężczyźni wodzą pożądliwym wzrokiem za piwem czy za kobietą. W większości reklam kobieta jest po prostu przyczepiona...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta